Oferta

UX WRITING

UX writer służy użytkownikowi strony.

Przeprowadza go krok po kroku przez formularze zapisu, zakup produktu, instrukcje. Przewiduje, co może być niejasne, tłumaczy i upraszcza.

Dobrze zaprojektowany tekst prowadzi użytkownika przez proces i jest właściwie niezauważalny.

UX writer sprawia, że komunikaty na stronie są zrozumiałe, kolejne etapy są logiczne i podpowiada przy uzupełnianiu danych.

Oferta:

  • microcopy
  • alerty
  • komunikaty
  • CTA

CONTENT

Bill Gates powiedział, że content jest królem. Czym zatem rządzi?

Najkrótsza odpowiedź: content rządzi uwagą czytelnika. Sprawia, że zostaje on dłużej na stronie, czyta kolejne wpisy, przegląda jej zawartość. Content buduje zasięgi. Musi jednak spełnić kilka podstawowych warunków, aby zdobyć i utrzymać swoje panowanie.

  • JEST UNIKALNY

Unikalny, czyli nie tylko nie skopiowany z innej strony, ale przede wszystkim wnoszącym coś nowego. Często nie trzeba się silić na oryginalność, wystarczy przedstawić temat w innym formacie niż konkurencja. Jak to zrobić sprawdzisz tutaj.

  • JEST WARTOŚCIOWY

Treść odpowiada na pytanie czytelnika w sposób jasny i klarowny. Co więcej, przewiduje co może być dla niego niejasne i tłumaczy trudne kwestie.

  • JEST ZREDAGOWANY

W 9 na 10 przypadków „ściana” tekstu sprawi, że czytelnik zamknie stronę i zacznie szukać treści, które na pierwszy rzut oka wyglądają bardziej przystępnie. Niestety, nawet najbardziej wartościowe i ciekawe wpisy niemal nigdy nie obronią się, jeśli nie są odpowiednio zredagowane. Odpowiednio, czyli jak? Odpowiedź poniżej.

Oferta:

  • artykuły w języku polskim i angielskim
  • wpisy blogowe
  • infografiki
  • treści na stronę www
  • newslettery
  • landing page
  • teksty w języku polskim i angielskim

REDAKCJA

Pisanie „do internetu” znacznie różni się od zwykłego pisania.

Po pierwsze, czytelnicy rzadko zadają sobie trud aby przeczytać cały tekst od deski do deski. Zazwyczaj skanują go wzrokiem w poszukiwaniu odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Dlatego tekst zamieszczony na stronie www musi im to ułatwić. Przejrzysta struktura, wyróżnione akapity, pogrubienia, elementy graficzne sprawią, że tekst będzie przyjazny czytelnikowi.

Po drugie, im prościej, tym lepiej. Zapomnij o tekstach naukowych, zbytecznych przymiotnikach i słownictwie branżowym. Im bardziej skomplikowane zagadnienie, tym bardziej czytelnik potrzebuje tekstu napisanego prostym i zwięzłym językiem.

Po trzecie, SEO także podlega zasadom webwritingu. Aby tekst pojawiał się wyżej w wynikach wyszukiwania potrzebuje nie tylko słów kluczowych i linkowania. Na jego wpływ ma również odpowiednia struktura tekstu i nagłówków, zrozumiała treść i precyzyjne alt tagi.

Oferta:

  • dostosowanie do zasad webwritingu
  • on site SEO
  • opracowanie istniejącej treści
  • korekta
  • tłumaczenia na angielski