Oferta:

UX WRITING

UX writer służy użytkownikowi strony. Przeprowadza go krok po kroku przez formularze zapisu, zakup produktu, instrukcje. Przewiduje, co może być niejasne, tłumaczy i upraszcza.

UX writer sprawia, że komunikaty na stronie są zrozumiałe, kolejne etapy są logiczne i podpowiada przy uzupełnianiu danych.

CONTENT

Bill Gates powiedział, że content jest królem. Czym zatem rządzi?

REDAKCJA

Pisanie „do internetu” znacznie różni się od zwykłego pisania.

Po pierwsze, czytelnicy rzadko zadają sobie trud aby przeczytać cały tekst od deski do deski. Zazwyczaj skanują go wzrokiem w poszukiwaniu odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Dlatego tekst zamieszczony na stronie www musi im to ułatwić. Przejrzysta struktura, wyróżnione akapity, pogrubienia, elementy graficzne sprawią, że tekst będzie przyjazny czytelnikowi.

Po drugie, im prościej, tym lepiej. Zapomnij o tekstach naukowych, zbytecznych przymiotnikach i słownictwie branżowym. Im bardziej skomplikowane zagadnienie, tym bardziej czytelnik potrzebuje tekstu napisanego prostym i zwięzłym językiem.

Po trzecie, SEO także podlega zasadom webwritingu. Aby tekst pojawiał się wyżej w wynikach wyszukiwania potrzebuje nie tylko słów kluczowych i linkowania. Na jego wpływ ma również odpowiednia struktura tekstu i nagłówków, zrozumiała treść i precyzyjne alt tagi.