O mnie

zdjęcie Katarzyna Lach

Masz pomysł? Ubiorę go w słowa!

Nie każdy, kto umie pisać, potrafi przekazać informacje.

Nie każdy, kto umie przekazać informacje, potrafi zaciekawić.


Mój styl

Nie cierpię tego uczucia, kiedy kupuję e-booka i myślę, że zaraz się czegoś dowiem, a tam, zamiast wiedzy- lanie wody i literki, które tylko udają prawdziwą treść.

Dlatego ja tak nie piszę.

Moim celem jest dotarcie do czytelnika. Tekst zrozumiały, ciekawy, angażujący. NIEMARNUJĄCY CZASU.

Stawiam na prosty przekaz, jak ognia unikam pisania na ilość. Ma być prosto, przejrzyście i do celu.

Wszytko dlatego, że zasady webwritingu, czyli pisania w internecie rządzą się swoimi prawami. Najważniejszy jest czytelnik i to dla niego projektuję treść. A że czytelnik internetu jest z każdej strony bombardowany treścią, staram się, aby mój przekaz był jasny, szybki i zrozumiały. Dopiero kiedy zdobędę jego zainteresowanie, mogę pozwolić sobie na dłuższy tekst.

Dlatego, zanim zacznę pisać, poproszę Cię o uzupełnienie briefu, dzięki któremu jeszcze lepiej zrozumiem Twojego odbiorcę.

Jakość ponad ilość

Już od paru lat guru optymalizacji głoszą, że algorytmy Google wyżej pozycjonują treści o dużej wartości.
Co to znaczy? To znaczy, że skończył się czas bezmyślnego klepania w klawiaturę, byle tylko wyprodukować jak najwięcej tekstu, często o małej wartości.


Wysoka jakość treści procentuje wyższą pozycją w rankingach Google. A to prowadzi do zdobycia nowych klientów.
Dlatego staram się nie wyceniać mojej pracy za ilość znaków, a za czas, jaki włożyłam w opracowanie treści skrojonej na miarę Twojego biznesu. (Dla twojej wygody w cenniku zamieściłam także orientacyjne ceny za 1000 zzs).

Moje doświadczenie

Przez 6 lat pracowałam na Uniwersytecie Warszawskim. Pisałam artykuły naukowe w języku polskim i angielskim, tworzyłam prezentacje na konferencje, redagowałam teksty.

A potem postawiłam wszystko na jedną kartę i skoczyłam na głęboką wodę własnej działalności.

Ukończyłam kilkanaście kursów i szkoleń dotyczących webwritingu, optymalizacji SEO, content marketingu i psychologii biznesu. Co ważniejsze, zbierałam doświadczenie i pisałam na każdy możliwy temat, jaki wpadł mi w ręce. Moje wybrane portfolio możesz obejrzeć tutaj.

A teraz przyszedł czas na moje własne miejsce w sieci.

Zapraszam do współpracy!